
ambelijk secretaris, notulist & coach van de managementassistent
Meer dan 30 jaar werkervaring
Wie ben ik?

Ik ben Gerda Munneke (1970). In 1990 haalde ik mijn MEAO diploma met als specialisatie: directiesecretaresse. Inmiddels, meer dan 30 jaar verder, heb ik mij ontwikkeld tot een ambelijk secretaris en notulist op HBO niveau die van vele markten thuis is. Ik heb ervaring in het bedrijfsleven, bij de overheid en in de zorg.
Daarnaast ben ik gediplomeerd coach en vertrouwenspersoon. Ik bied persoonlijke ontwikkeling en coaching aan. Omdat ik weet waar de managementassistent en secretaris van vandaag voor komt te staan. Deze rol ontwikkelt zich enorm. Balans is een uitdaging in deze maatschappij. Hoe ben je dienstbaar en tegelijkertijd ook assertief? Hoe communiceer je optimaal en hoe komen je vaardigheden uit de verf?
Goed luisteren, samenvatten en tot de kern komen is waar ik goed in ben. Ik heb veel gevoel voor taal en schrijf graag. Ik heb een brede interesse en daarom houd ik ook van notuleren. Het maakt dat ik van veel dingen afweet, veel hoor en in veel verschillende organisaties van toegevoegde waarde kan zijn.
Betrouwbaarheid en service vind ik belangrijk. Afspraak is afspraak. Daarnaast ben ik integer en discreet. Heeft u uw vergaderplanning voor dit jaar al klaar? Belt u mij gerust voor meer informatie op
06-22018694 of e-mail: munneke.gerda@gmail.com